پیگیری سفارش
بستن پنجره
طرح ویژه تعویض دستگاه حضور و غیاب
نرم افزارهای تحت وب TWF
12 مهر ماه 1402

نرم‌افزار تحت‌ وب نرم‌افزاری است که کاربران برای استفاده از آن، تنها نیاز به یک مرورگر وب ازقبیل گوگل کروم، موزیلا، فایر فاکس و یک ارتباط شبکه دارند.

این نرم افزارها برخلاف نرم افزار های تحت ویندوز، نیازی به دانلود یا دریافت CD برای نصب یا به‌روزرسانی بر روی کلاینت ها ندارند. نرم افزار بر روی یک سرور نصب شده و با تغییر در عملکرد یا آپدیت بر روی سرور، تغییرات انجام شده برای همه کاربران در سطح شبکه در دسترس خواهد بود.

تحت وب بودن نرم‌افزار، الزاماً به معنی الزام استفاده از اینترنت نیست. قطع یا وصل بودن اینترنت مشکلی را در اجرای نرم افزار تحت وب ایجاد نمی کند. تحت وب بودن یعنی ارتباط کاربر با نرم افزار از طریق مرورگر وب و تبادل اطلاعات با سرور از طریق یک ارتباط شبکه. این ارتباط شبکه می‌تواند به کوچکی و محدودیت یک شبکه داخلی در یک ساختمان کوچک و یا به بزرگی و گستردگی جغرافیایی شبکه اینترنت باشد.


ویژگی‌های نرم افزارحضور و غیاب تحت وب TWF

تحت وب WEB

کارکرد به همراه نرم افزار ویندوزی نسخه T5 و یا T5 WEB

امکان مشاهده آنلاین ترددها توسط مدیران و پرسنل تحت وب

امکان ثبت درخواست ماموریت، مرخصی و ثبت تردد تحت وب با امکان تعریف سطوح تائید و گرددش کار

مناسب جهت مجموعه های متوسط و بزرگ

افزونۀ تحت وب نرم افزار T5

کاهش اتلاف وقت، حذف بروکراسی زاید، اعتماد پرسنل در استفاده از سیستم حضور و غیاب، امکان مشاهدۀ آنلاین ترددها، امکان گردش کار حضور و غیاب مانند درخواست مرخصی و ماموریت، اصلاح ساعت و ... از ویژگی های این افزونه است و این افزونه به اختیار مشتری به نرم افزار حضور و غیاب تحت شبکۀ T5 اضافه میشود.

یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش


شرکت آریا گستر ، نماینده انحصاری فروش و خدمات شرکت بعد پنجم در استان البرز با ارائه نرم‌افزارهای متنوع حضور و غیاب توانسته است طیف وسیعی از نیازهای کسب و کارها، مدارس، ادارات و صنایع را در سطح استان البرز و حومه مرتفع سازد.


در صورتی که تمایل به خرید سیستم (دستگاه و نرم‌افزار )حضور و غیاب دارید، می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:


تلفن : 02632284101 – 09123632494

به اشتراک بگذارید
aa
Sorry, your browser does not support inline SVG.
جزئیات سفارش
وضعیت سفارش
هزینه نهایی سفارش
محصولات انتخاب شده
توضیحات ثبت شده